Regulamin sprzedaży towarów w Portalu Internetowym https://zamow.kuchniacateringowa.pl/ dla zamówień realizowanych do szkół, przedszkoli i innych instytucji
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Towarów dla zamówień realizowanych do szkół, przedszkoli lub innych instytucji przez Joannę Podolską i Jacka Podolskiego prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą J&J PODOLSCY s.c. odpowiednio na terenie miasta Poznania i okolic, oraz Mikołaja Nowika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Mikołaj Nowik dla zamówień na terenie miasta Zielona Góra i okolic (zwanych dalej: „Wykonawcą” lub „Sprzedawcą”), za pośrednictwem portalu internetowego https:///zamow.kuchniacateringowa.pl/ (zwanego dalej: „Portalem Internetowym”) lub za pośrednictwem poczty e-mail.
§1. Słowniczek
Ilekroć w niniejszym regulaminie zostaną użyte poniższe określenia, oznaczać będą:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu Internetowego dla osoby trzeciej będącej uczniem lub podopiecznym szkół, przedszkoli lub innych instytucji.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Portalu Internetowego umieszczonego na stronie www.zamow.kuchniacateringowa.pl oraz zamów.kuchniacateringowa.pl
- Portal Internetowy – strona internetowa, której właścicielem jest Mealway sp. z o.o. w organizacji z siedzibą w Poznaniu (Os. Władysława Łokietka 104, 61- 616 Poznań), dostępna pod adresem www.zamow.kuchniacateringowa.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
- Towar – posiłki śniadaniowe lub obiadowe oraz gotowe produkty oferowane w Portalu Internetowym.
- Wykonawca/Sprzedawca – podmiot realizujący Zamówienie:
- w przypadku Zamówień realizowanych na terenie miasta Poznania i okolic Wykonawcą będzie: Joanna Podolska i Jacek Podolski prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą J&J PODOLSCY s.c., ul. Naramowicka 329 d 61-601 Poznań, NIP: 9721243677, REGON: 302402644;
- w przypadku zamówień realizowanych na terenie miasta Zielona Góra i okolic Wykonawcą będzie: Mikołaj Nowik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mikołaj Nowik, ul. Łężyca-Irysowa 8, 66-016 Zielona Góra, NIP: 9731079972, REGON: 389768202.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość zamówionych Towarów.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Postanowienia niniejszego Regulaminu znajdują zastosowanie do sprzedawanych za pośrednictwem Portalu Internetowego Towarów dostarczanych do szkół, przedszkoli lub innych instytucji.
- Sprzedaż Towarów za pośrednictwem Portalu Internetowego dostępna jest wyłącznie na terenie miasta Poznania oraz Zielonej Góry lub bezpośrednich okolic.
- Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja przez Klienta jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Portalu Internetowym.
- Warunkiem zakupu Towaru jest rejestracja Klienta i założenie Konta w Portalu Internetowym oraz wskazanie wszystkich niezbędnych danych własnych oraz osoby dla której ma zostać zrealizowane Zamówienie.
- Towary dostępne na Portalu Internetowym mogą zostać Zamówione przez osoby pełnoletnie posiadające zdolność do czynności prawnych.
- Wykonawca realizuje Zamówienia posiłków przeznaczonych dla dzieci oraz osób dorosłych do szkół, przedszkoli lub innych instytucji, które mają podpisane odrębne umowy o współpracy z Wykonawcą i które regulują co najmniej zasady realizacji Zamówień oraz ceny poszczególnych Towarów.
§3. Składanie i realizacja zamówienia
- Klient może składać zamówienia w Portalu Internetowym 24 godziny na dobę. 2. W celu realizacji przez Wykonawcę Zamówienia w określonym dniu, Zamówienia należy składać:
- Dla Zamówień dostarczanych do placówek przedszkolnych- do godz. 20:00 dnia poprzedzającego dostawę;
- Dla Zamówień dostarczanych do placówek szkolnych- do godz.7.30 w dniu dostawy.
- W celu złożenia zamówienia na Towar za pośrednictwem Portalu Internetowego należy:
- Zarejestrować się w Portalu Internetowym oraz podać wszystkie niezbędne dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
- Wybrać miasto, na terenie którego wykonane ma zostać Zamówienie, instytucję oraz grupę lub klasę, do której uczęszcza osoba, dla której Zamówienie ma zostać dostarczone;
- wybrać rodzaj diety osoby, dla której Zamówienie ma zostać dostarczone (ceny diet, w tym diet wykluczeniowych, ustalane są z poszczególnymi instytucjami w odrębnych umowach);
- wybrać pakiet posiłków i wielkość zestawów (opcja dostępna w niektórych instytucjach na podstawie odrębnej umowy), określić datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji Zamówienia, a następnie umieścić go w Koszyku (poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie” lub innego równoznacznego);
- kliknąć przycisk „Zapłać” lub inny równoznaczny;
- zapłacić za zamówienie w formie przelewu online.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie Wykonawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Wykonawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
- Opłata za złożone Zamówienie dokonywana jest z góry za cały okres wskazany w Zamówieniu.
- Wykonawca realizuje złożone zamówienia na Towary wraz z ich dostawą na wskazany adres instytucji zgodnie z Zamówieniem. Adres dostawy jest wskazany przez Klienta podczas wypełniania danych obowiązkowych dotyczących osób, dla których Zamówienie ma zostać zrealizowane.
- Płatność za złożone na Portalu zamówienie dokonywane jest przez przelew online obsługiwany przez Tpay.com. System płatności tpay.com należy do spółki Krajowy Integrator Płatności S.A. adres siedziby spółki: ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, Regon: 300878437, KRS: 0000412357 Firma tpay.com nie pobiera dodatkowych opłat za przelew.
- Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu kwoty na koncie odpowiednio firmy J&J PODOLSCY s.c. dla zamówień realizowanych na terenie Poznania lub firmy Mikołaj Nowik dla zamówień realizowanych na terenie Zielonej Góry.
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Portalu Internetowego są cenami brutto (zawierają doliczony podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.
- Podczas składania zamówienia Klient może zażądać wystawienia faktury VAT w formie elektronicznej, pod warunkiem jednoczesnego podania danych niezbędnych do jej wystawienia. Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w Zamówieniu.
- Wykonawca wskutek zdarzenia siły wyższej lub zdarzeń niezależnych od niego może w całości zrealizować opłacone zamówienie w innym terminie, po jego uprzednim uzgodnieniu z Klientem. W przypadku braku porozumienia co do terminu realizacji takiego Zamówienia w terminie 14 dni od dnia ustania okoliczności wyłączających możliwość realizacji Zamówienia, wykonawca, może zrealizować Zamówienie w dowolnym wybranym przez siebie terminie.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia, Wykonawca niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta. W przypadku dokonania przez Klienta uprzedniej płatności za takie zamówienie, Wykonawca dokona zwrotu wpłaconych środków zgodnie z zasadami opisanymi w § 8 Regulaminu Portalu Internetowego.
§4. Rabaty
- Klient posiadający rodzinę wielodzietną nabywa prawo do rabatu pod warunkiem złożenia zamówienia na cały zestaw obiadowy w placówkach szkolnych lub wyżywienie całodniowe w placówkach przedszkolnych dla każdego dziecka na okres co najmniej 21 dni roboczych, przy czym Zamówienia dla poszczególnych dzieci muszą być złożone w odstępie nie więcej niż siedmiu dni roboczych.
- Rabaty będą przyznawane w następujących wysokościach:
- Zamówienie dla pierwszego dziecka – rabat nie przysługuje.
- Zamówienie dla drugiego dziecka – rabat w wysokości 10 % wartości Zamówienia.
- Zamówienie dla trzeciego i każdego kolejnego dziecka – rabat w wysokości 20 % wartości Zamówienia.
- Rabaty nie są przypisane do poszczególnych dzieci - najwyższy rabat naliczany będzie do Zamówienia o najniższej wartości, a dla Zamówienia o najwyższej wartości rabat nie przysługuje.
§ 5. Zgłaszanie nieobecności i odstąpienie od umowy
- Klient może zgłosić za pośrednictwem Portalu Internetowego nieobecność osoby, dla której ma zostać zrealizowane Zamówienie w określonym dniu, nie później jednak niż do godziny 7.30 w dniu, w którym osoba ta ma być nieobecna w instytucji.
- W przypadku zgłoszenia nieobecności w terminie określonym w punkcie 1 powyżej, Klient ma prawo do przeniesienia Zamówienia z tego dnia na inny dzień, w szczególności pierwszy dzień roboczy następujący po zakończeniu opłaconego Zamówienia lub inny wskazany przez Klienta dzień, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy o wyborze najpóźniej do godziny 7.30 w dniu, w którym Zamówienie ma zostać zrealizowane.
- Instrukcja przeniesienia Zamówienia na inny dzień dostępna jest pod adresem: https://www.zamow.kuchniacateringowa.pl/Upload/pdf/INSTRUKCJA_PRZENIESIENIA.pdf
- Po dokonaniu przeniesienia Zamówienia z pośrednictwem Portalu Internetowego Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail informację potwierdzającą przeniesienie Zamówienia z danego dnia wraz ze wskazaniem dnia, na który Zamówienie zostało przeniesione.
- Nieobecności zgłoszone w miesiącu czerwcu danego roku nie podlegają przeniesieniu na kolejne okresy. Po zakończeniu okresu realizacji Zamówienia i ustaleniu dokładnej kwoty powstałej nadpłaty Wykonawca wyśle do Klienta wiadomość e-mail z informacją o wysokości nadpłaty i prośbą o wskazanie numeru konta bankowego w celu dokonania zwrotu.
- Zgodnie z treścią art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827) w przypadku zawarcia przez Wykonawcę i Klienta będącego Konsumentem umowy zawartej na odległość o dostarczenie Towarów będących rzeczami ulegającymi szybkiemu zepsuciu lub mającymi krótki termin przydatności do użycia, prawo do odstąpienia w terminie 14 dni od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, z zastrzeżeniem postanowień określonych w § 5 pkt 1-5 powyżej.
§ 6. Reklamacje
- Klient może zgłosić do Sprzedawcy reklamację w szczególności w przypadku, gdy:
- zakupiony Towar jest niezgodny z Zamówieniem;
- zamówiony Towar nie zostanie mu dostarczony w terminie wskazanym w opłaconym Zamówieniu, a nie wystąpiły przesłanki określone w § 2 pkt. 13 Regulaminu.
- Reklamacje dla Zamówień na terenie miasta Poznania i okolic należy składać pod adresem biuro@kuchniacateringowa.pl, a dla miasta Zielonej Góry i okolic pod adresem mikolaj@kuchniacateringowa.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta oraz numer Zamówienia.
- Wykonawca w terminie 5 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.
§7. Postanowienia końcowe
- Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych uregulowane zostały w Polityce prywatności.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.01.2023 r.
Regulamin sprzedaży towarów w Sklepie Internetowym https://www.kuchninacateringowa.pl/
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Towarów dla zamówień realizowanych przez Joannę Podolską i Jacka Podolskiego prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą J&J PODOLSCY s.c. na terenie miasta Poznania i okolic (zwanych dalej: „Wykonawcą” lub „Sprzedawcą”), za pośrednictwem sklepu internetowego https://www.kuchninacateringowa.pl/(zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
§1. Słowniczek
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania ze Sklepu Internetowego umieszczonego na stronie www.kuchniacateringowa.pl3. Sklep Internetowy – strona internetowa, której właścicielem Mealway sp. z o.o. w organizacji z siedzibą w Poznaniu (Os. Władysława Łokietka 104, 61-616 Poznań), dostępna pod adresem www.kuchniacateringowa.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
- Towar – posiłki śniadaniowe lub obiadowe oraz gotowe produkty oferowane w Sklepie Internetowym.
- Wykonawca/Sprzedawca – podmiot realizujący Zamówienie: Joanna Podolska i Jacek Podolski prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą J&J PODOLSCY s.c., ul. Naramowicka 329 d 61-601 Poznań NIP: 9721243677, REGON: 302402644.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość zamówionych Towarów.
Ilekroć w niniejszym regulaminie zostaną użyte poniższe określenia, oznaczać będą:
§2. Postanowienia ogólne
- Postanowienia niniejszego Regulaminu znajdują zastosowanie do sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Towarów.
- Sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępna jest wyłącznie na terenie miasta Poznania i bezpośrednich okolic.
- Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja przez Klienta jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Warunkiem zakupu Towaru nie jest rejestracja Klienta i założenie Konta w Sklepie Internetowym.
- Towary dostępne na Sklepie Internetowym przeznaczone są dla osób pełnoletnich, posiadających zdolność do czynności prawnych.
- Klient w jednym Zamówieniu może zamówić dowolną ilość Towarów.
§3. Składanie i realizacja zamówienia
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym 24 godziny na dobę. 2. W celu złożenia zamówienia na Towar za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy:
- wybrać Towar, a następnie umieścić go w Koszyku (poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka” lub innego równoznacznego) oraz wskazać ilość Towarów danego rodzaju zamawianych podczas jednego Zamówienia;
- kliknąć przycisk „Zamówienie” lub inny równoznaczny;
- wskazać dane zamawiającego oraz datę realizacji Zamówienia;
- kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”;
- zapłacić za zamówienie w formie przelewu online.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie Wykonawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Minimalna kwota zamówienia wynosi 60,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt złotych zero groszy).
- Po złożeniu zamówienia, Wykonawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
- Wykonawca realizuje złożone zamówienia na Towary wraz z ich dostawą na wskazany adres. Adres dostawy jest wskazany przez Klienta podczas wypełniania danych obowiązkowych.
- Płatność za złożone w sklepie zamówienie dokonywane jest przez przelew online obsługiwany przez Tpay.com. System płatności tpay.com należy do spółki Krajowy Integrator Płatności S.A. adres siedziby spółki: Ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, Regon: 300878437, KRS: 0000412357 Firma tpay.com nie pobiera dodatkowych opłat za przelew.
- Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu kwoty na koncie Wykonawcy.
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego są cenami brutto (zawierają doliczony podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.
- owary zamówione do godziny 20.00 dostarczane są nie wcześniej niż w dniu następnym z wyłączeniem niedzieli lub w dowolnym wskazanym przez Klienta terminie począwszy od dnia następnego po złożeniu Zamówienia z wyłączeniem niedzieli.
- Wykonawca dostarcza towary od poniedziałku do soboty w godzinach pomiędzy 9.00 a 13.00.
- Bezpośrednio po opłaceniu zamówienia Wykonawca przystępuje do jego realizacji. Z uwagi na fakt, że Towary przygotowywane są z produktów spożywczych, w tym w szczególności produktów świeżych, o krótkim terminie przydatności, Zamówienie, które zostało zatwierdzone i opłacone nie może zostać anulowane.
- Podczas składania zamówienia Klient może zażądać wystawienia faktury VAT w formie elektronicznej, pod warunkiem jednoczesnego podania danych niezbędnych do jej wystawienia (w szczególności nazwy firmy, adresu oraz NIP firmy). Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w Zamówieniu.
- Wykonawca wskutek zdarzenia siły wyższej lub zdarzeń niezależnych od niego może w całości zrealizować opłacone zamówienie w innym terminie, po jego uprzednim uzgodnieniu z Klientem. W przypadku braku porozumienia co do terminu realizacji takiego Zamówienia w terminie 14 dni od dnia ustania okoliczności wyłączających możliwość realizacji Zamówienia, wykonawca, może zrealizować Zamówienie w dowolnym wybranym przez siebie terminie. Opłacone zamówienia nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia, Wykonawca niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta. W przypadku dokonania przez Klienta uprzedniej płatności za takie zamówienie, Wykonawca dokona zwrotu wpłaconych środków zgodnie z zasadami opisanymi w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego.
§4. Rabaty
- Klient nabywa prawo do rabatu w wysokości 0,50 zł (słownie zero złotych pięćdziesiąt gorszy) za każdy zwrócony Wykonawcy słoik, w którym dostarczone zostały Towary, w postaci kodu rabatowego na kolejne Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Zwrotu słoików można dokonywać u osoby dostarczającej zamówione Towary w imieniu Wykonawcy.
- Klient otrzyma kod rabatowy na wskazany przez siebie przy składaniu Zamówienia adres e-mail.
- Kod rabatowy uprawnia do zniżki na kolejne zamówienie w wysokości wynoszącej iloczyn 0,50 zł i ilości zwróconych Wykonawcy słoików.
- W celu realizacji kuponu rabatowego, należy przy kolejnym Zamówieniu wpisać go w polu „kod kuponu”.
§5. Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z treścią art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827) w przypadku zawarcia przez Wykonawcę i Klienta będącego Konsumentem umowy zawartej na odległość o dostarczenie Towarów będących rzeczami ulegającymi szybkiemu zepsuciu lub mającymi krótki termin przydatności do użycia, prawo do odstąpienia w terminie 14 dni od umowy zawartej na odległość nie przysługuje.
§6. Reklamacje
- Klient może zgłosić do Sprzedawcy reklamację w szczególności w przypadku, gdy:
- zakupiony Towar jest niezgodny z Zamówieniem;
- Zamówiony Towar nie zostanie mu dostarczony w terminie wskazanym w opłaconym Zamówieniu, a nie wystąpiły przesłanki określone w § 2 pkt. 13 Regulaminu.
- Reklamacje należy składać pod adresem biuro@kuchniacateringowa.pl3. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta oraz numer Zamówienia.
- Wykonawca w terminie 5 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.
§7. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.01.2023 r.